ланцюг постачання товарів

Серіалізація та простежуваність ланцюга постачання

Серіалізація товару – це процес присвоєння унікальної ідентичності кожній товарній одиниці. Цю ідентичність можна присвоїти шляхом нанесення унікального коду на товар, як правило, у формі QR-коду, NFC або RFID тощо. Після того, як ваші продукти будуть серіалізовані, ви зможете ідентифікувати кожен товар і відстежувати його шлях використовуючи спеціалізоване програмне забезпечення для серіалізації. Простежуваність – це здатність відслідковувати рух товарних одиниць через визначений етап розширеного ланцюга постачання і простежувати його історію, використання або точне місце розташування предмета, що розглядається.

Моделі використання серіалізованих даних

ланцюг постачання товарів схема

Ідентифікація (перевірка)

У моделі автентифікації зацікавлені сторони ланцюга постачання перевіряють, чи серійні номери, які використовуються для ідентифікації конкретного товару, насправді були прикріплені до упаковки виробником цього товару. Це досягається шляхом перехресної перевірки ідентифікаторів товару на упаковці з базою даних існуючих серійних номерів, раніше заповнених виробником, а також прив’язки їх до номера партії та терміну придатності у базі даних виробника. Додатковими показниками ідентичності товару є цілісність упаковки товару та наявність знаків торгової марки на упаковці.

Автентифікація

Серійний код наноситься на упаковку (лише у деяких окремих випадках на сам продукт), тому перевірка серіалізованих даних необхідна для того, щоб визначити справжність товару в упаковці. Хоча серійні номери відіграють певну роль у визначенні справжності товару, перевірка серіалізованих даних може доповнюватися перевірками як відкритих, так і прихованих захисних характеристик, що використовуються для захисту торгової марки виробниками (наприклад, упаковка, що захищає від фальсифікації).

Походження / Простежуваність

Можливість відстеження кожної одиниці товару, починаючи з моменту виготовлення, переміщення через ланцюг постачання та до покупки кінцевим споживачем. Щоб зробити це точно, необхідно присвоїти унікальний серійний номер кожному товару на рівні окремої упаковки, ідентифікуючи тип товару та його походження. Бази даних збирають та зберігають шляхи переміщення продукту, дозволяючи точно відстежувати кожен товар.

Розташування / Відстеження

Відстеження товарів дозволяє кожній зацікавленій стороні визначити поточного власника продукту та шлях, яким повинен був пройти товар, щоб дістатися до свого поточного місцезнаходження.

Не впевнені чи підійде Вам обладнання? Не переплачуйте за непотрібні функції! Залиште заявку або зв'яжіться з нами для консультації з технічним фахівцем, який підбере рішення конкретно під ваші завдання.

Які задачі можна вирішити за допомогою серіалізації?

прослеживаемость цепочки поставок

Видимість ланцюга постачання

Процес відстеження продуктів за партіями вже деякий час існує у багатьох галузях промисловості. Але серіалізація товару робить цей процес ще одним кроком далі, дозволяючи брендам точно відстежувати кожен товар за допомогою унікальних кодів.

Оцінка продукту та каналів збуту

Оскільки серіалізація товару робить кожен товар унікальним для ідентифікації, це також допомагає точніше оцінити ефективність даного продукту. Якщо код серіалізації розміщений у форматі, в якому навіть кінцевий споживач може взаємодіяти з ним, то бренди можуть простежити точний шлях товару до кінцевого споживача. Вони матимуть можливість збирати основні дані про товари на кожному вузлі ланцюга постачання і використовувати їх для оцінки продуктивності продукту чи кожного окремого каналу збуту.

Точний прогноз попиту на товар

За допомогою серіалізації продукції торгові марки мають кращу оцінку запасів, що поставляються в кожному каналі розподілу, і того, скільки було продано. Ця інформація допомагає брендам прогнозувати попит на продукцію, і вони можуть відповідно закуповувати сировину на наступний цикл виробництва.

Ефективне та швидке відкликання товару

Навіть після контролю якості на місці, неможливо повністю уникнути ситуацій, коли відкликання товару стає необхідним. Будь-яка затримка відкликання товару може завдати непоправної шкоди репутації та доходу торгової марки. Серіалізація також зможе допомогти у швидкому відкликанні товару. При застосуванні правильної технології серіалізації, бренди знають точний статус своїх товарних позицій і в якому каналі розподілу вони знаходяться. Ця інформація допомагає швидко відкликати конкретні товари та контролювати збитки, нанесені бренду.

Боротьба з підробками

Підробка зростає з тривожними темпами, і більшість брендів борються з цією проблемою. Фальшивомонетники продають низькоякісні товари як оригінальні, цим самим шкодять іміджу бренду та заважають отримувати доходи. Бренди можуть боротися з підробкою шляхом серіалізації своєї продукції.

Запобігання витоку товарів

Перенаправлення товару відбувається, коли товарний запас, призначений для продажу в певному каналі розподілу, переходить на інший без відома або дозволу основного постачальника. На сьогодні переадресація продукції стала основною проблемою для багатьох галузей промисловості. Цьому можна ефективно запобігти за допомогою серіалізації продуктів.

Програми лояльності для споживачів та цифровий маркетинг

Присвоєння унікальної ідентичності товарним позиціям відкриває виробникам новий канал для підвищення лояльності до бренду. Клієнти можуть брати участь у програмах лояльності, скануючи коди товарів та надаючи свою контактну інформацію, незалежно від каналів продажів. Програми лояльності допомагають збільшити залучення та утримання споживачів. Оскільки залучення стає дуже простим та інтуїтивно зрозумілим, коефіцієнт конверсії цих програм дуже високий.

Бренди можуть також передавати важливі маркетингові повідомлення, коли клієнти сканують код, це допомагає в освіті споживачів та впливає на їх придбання вашої продукції над конкурентами під час прийняття рішення (наприклад, коли споживач порівнює ваш та конкуруючий товар у роздрібному магазині).

Залишилися запитання? Потрібно більше інформації про рішення для серіалізації товарів? Ознайомтесь з брошурою та дізнайтеся:

  • З чого складається процес серіалізації?
  • Навіщо наносити ідентифікатори на товар?
  • Як зробити прозорим ланцюг постачання?
  • Які основні етапи впровадження серіалізації?
Читати

Компоненти рішень з серіалізації

агрегация и дисагрегация

Маркування та етикетування

Нанесення етикетки або пряме безконтактне маркування (термоструменеве маркування або нанесення даних лазером): Datamatrix, штрихкод, qr-код, RFID-мітка та ін.

datamatrix

Серіалізація

Нанесення унікального коду на товар, який може бути прочитано електронними засобами або бути зрозумілим для людини.

агрегация и дисагрегация

Агрегація / дисагрегація

Створення зв’язків між одиничним товаром та упаковкою / коробкою / палетою, в якій він запакований чи перепакований.

Інспектування

Перевірка якості нанесення ідентифікаційного коду та коректності внесення інформації до бази даних для подальшого відстеження у ланцюгу постачання.

Паллетизация

Палетизація

Запаковка серіалізованих коробок з товарами на палету та агрегація даних.

Сериализация товаров

Перевірка завантаження

Швидкий аналіз та виявлення штрихкодів на палеті для гарантування правильного маркування.

    Підрахувати проєкт

    Політика конфіденційності
    Я згоден (-на) з політикою конфіденційності та правилами обробки персональних даних