Рітейл

З точки зору рішень для торгового залу, в роздрібній торгівлі може бути велика кількість варіантів при виборі обладнання. Основа рішень – потреби магазину і його клієнтів в цілому. При розробці і впровадженні рішень для рітейла необхідно враховувати те, що більшість рітейлерів ведуть як класичну торгівлю в магазині, так і пропонують онлайн-сервіси для зручності своїх клієнтів. Виходячи з цього, при розробці програмного забезпечення та при виборі спеціалізованого обладнання необхідно враховувати обидва види роздрібної торгівлі для створення максимально уніфікованих рішень на підприємстві.

01

Клієнтоорієнтованість. Впровадження сучасних технологій в роздрібній торгівлі сприяє збільшенню швидкості обслуговування, оперативного доступу до інформації про товари та послуги роздрібної мережі, підвищує загальну інформованість споживача, тим самим підвищуючи його лояльність. Сучасна торгівля передбачає повне розуміння і задоволення потреб клієнта.

02

Зниження навантаження на персонал. За допомогою технологічних рішень в роздрібній торгівлі процес контролю складських залишків, обробка замовлень і переоцінка товарів спрощуються з точки зору зусиль персоналу. Інтерактивні кіоски, каси самообслуговування роблять процес продажів менш трудомістким. Таким чином, якість роботи та лояльність клієнтів зростають.

03

Комплексність системи продажів. Магазин, в класичному його розумінні, вже далеко не єдине місце, де відбуваються покупки. Завдання полягає в тому, щоб розробити єдину систему торгівлі максимально зрозумілу і зручну споживачеві як в магазині, так і в інтернеті.

04

Оперативний доступ до інформації. В сучасних умовах доступ до інформації в режимі реального часу стає критично важливим для якісного обслуговування клієнтів.

Sytecs пропонують широкий спектр готових технологій і обладнання для максимально зручного робочого місця касира і іміджевого торгового залу. Також ми пропонуємо сучасні рішення для мерчендайзингу і оптимальні рішення для складських приміщень магазинів. За допомогою наших розробок можна оптимізувати як торгівлю в роздрібному магазині, так і поліпшити процес онлайн-продажів.