Сервіс
Ми пропонуємо не просто ремонт обладнання, а комплексну сервісну підтримку 24/7, починаючи від одиничного ремонту і закінчуючи технічним обслуговуванням устаткування на об’єктах в комплексі.
Сервісні фахівці компанії Sytecs з багаторічним досвідом роботи можуть швидко і точно визначити проблему або несправність, провести технічну оцінку і розробити комплекс дій для усунення існуючих проблем, або уникнення несправностей в цілому.
Наша компанія пропонує готові сервісні пакети для комплексного обслуговування обладнання, виїзне обслуговування, а також обслуговування на базі сервісного центру в Києві.
Сервісний центр Sytecs:
- Інсталяція і запуск в промислову експлуатацію обладнання.
- Профілактичне планово-попереджувальний Технічне обслуговування. Виконується періодично за графіком. Охоплює роботи з діагностики обладнання і регламентовані виробником роботи з чищення, змащення і налаштування робочих параметрів обладнання.
- Ремонт обладнання на базі сервісного центру Sytecs.
- Ремонт обладнання на локації Замовника (Корпоративні клієнти). У разі виявлення несправності при діагностиці, несправність може бути усунена негайно.
- Консолідація додаткового виділеного фонду запасних частин і матеріалів за погодженням із Замовником.
- Надання розширеної гарантії на обладнання. Після закінчення терміну гарантії від виробника / постачальника, додаткова гарантія може бути продовжена нашим сервісним центром.
- Надання підмінного фонду обладнання. З моменту початку діагностичних робіт сервісний центр надає зі свого балансу аналогічну за технічними характеристиками одиницю обладнання для заміни.
- Професійне консультування та технічна підтримка.
Переваги:
- Офіційна сервісна авторизація від виробника.
- Професійні інженери.
- Швидкий термін реакції.
- Швидкий термін відновлення.
- Професійний технічний консалтинг.