Сфера послуг
Рішення для сфери послуг припускають велику різноманітність виробників обладнання та подальшої комбінації цього обладнання на тому чи іншому процесі. Підприємства сфери послуг – це, в першу чергу, імідж і клієнтоорієнтованість. Незалежно від процесу, на якому потрібно оптимізація, ключовим завданням для рішень в даній сфері лежить досягнення максимальної лояльності клієнтів. При плануванні та розробці пропозицій в цій галузі ми беремо за основу 4 ключові завдання для сфери послуг.
Основою рішень для сфери послуг виступає підвищення швидкості і якості обслуговування клієнтів. Ключові цілі, які повинні бути досягнуті в процесі оптимізації: скорочення часу очікування, щоб уникнути або мінімізація черг, виконання замовлень вчасно.
Безліч рішень для сфери послуг зосереджені навколо мобільних пристроїв. Суть рішень може полягати в застосуванні як корпоративних електронних пристроїв персоналом, так і особистих електронних пристроїв клієнтів. Квитки, картки лояльності, check-in (check-out), billing-сервіси в одному пристрої – невід’ємна частина сучасних рішень. Такий механізм сприяє скороченню кількості носіїв, в першу чергу паперових, а також підвищує залученість клієнтів в діяльність компанії
Незалежно від структури та складових, мета оптимізації сфери послуг – підвищення лояльності ваших клієнтів. Рішення у сфері послуг повинні бути максимально персоналізовані в залежності від потреб і очікувань ваших клієнтів. Ці фактори лягають в основу при їх розробці.
Завдання технологій, які використовуються при обслуговуванні клієнтів, максимізувати продуктивність роботи персоналу та знизити впливу людського фактора на рівень задоволеності клієнтів.
При розробці рішень для сфери послуг ми беремо за основу специфіку та особливості діяльності компанії замовника і потреби клієнтів конкретного підприємства. Наша компанія застосовує кращі світові практики і розробляє унікальні рішення ексклюзивно для кожного окремого випадку. В основі наших рішень якісне обладнання від провідних виробників і персоналізований підхід.